Search

نحوه استفاده از محصولات سبزگیاه

اگر چند محصول از ما خریداری کرده‌اید، برای استفاده بهتر از محصولات در واتس اپ یا دایرکت اینستاگرام پیام دهید و به صورت رایگان برنامه کوددهی دقیق برای شما ارائه دهیم.

شماره واتس اپ: 09351607335

آدرس اینستاگرام: sabzgiah.co

کود هیومیک اسید2

کود هیومیک اسید

مقدار 2گرم (یک پیمانه) هیومیک اسید را در یک لیتر آب محلول کنید. هر 2 ماه یکبار تکرار کنید. هیومیک اسید قابلیت ترکیب شدن با کودهای NPK سبزگیاه را دارد. توجه: کوددهی بیش از اندازه موجب آسیب دیدن گیاه میشود.

کود سه بیست2

کود 20-20-20

مقدار 3 گرم (یک پیمانه) از کود را با یک لیتر آب محلول کنید و به صورت آبیاری به گیاه بدهید. در تمامی مراحل کشت، رشد و میوه دهی قابل استفاده است. قابل استفاده بصورت محلول پاشی برگی. قابل استفاده در تمام مراحل رشد.هر دو هفته یکبار کوددهی تکرار شود. توجه: کوددهی بیش از اندازه موجب آسیب دیدن گیاه میشود.​

کود 10-52-10

کود 10-52-10

مقدار 2گرم (یک پیمانه) از کود را با یک لیتر آب محلول کنید و به صورت آبیاری به گیاه بدهید. به فاصله هفت الی 14 روز یکبار تکرار کنید. قابل استفاده به صورت محلول پاشی برگی. توجه: کوددهی بیش از اندازه موجل آسیب دیدن گیاه میشود.

کود زاموفیلیا و سانسوریا

کود زاموفیلیا و سانسوریا

برای استفاده از این محصول ابتدا کود هیومیک اسید را به میزان یک پیمانه کوددهی کنید و دو هفته بعد، کود NPK را به میزان یک پیمانه مصرف کنید. کود NPK را هر دو الی سه هفته یکبار و کود هیومیک اسید را هر دو الی سه ماه یکبار تکرار کنید. هیومیک اسید را 2 ماه یکبار تکرار کنید و NPK را هر 2 هفته یکبار تکرار کنید. مجموعا در طی 6 ماه، 4 الی 5 مرتبه از کود NPK استفاده کنید. این محصول فقط برای زاموفیلیا و سانسوریا نمی‌باشد و بلکه برای تمامی گیاهان کاربرد دارد.

کود کاکتوس2

کود کاکتوس

ابتدا کود هیومیک اسید را به میزان یک پیمانه (2گرم)کوددهی کنید و ماه بعد، کود NPK(3گرم) را به میزان یک پیمانه مصرف کنید. کود NPK را می‌توانید ماهی یکبار کوددهی کنید. درصورت اینکه آبیاری بیش از اندازه نشود هفته‌ای دو بار هم می‌توانید تکرار کنید. کود هیومیک اسید را هر دو الی سه ماه یکبار تکرار کنید.

کود گیاهان آپارتمانی2

کود گیاهان آپارتمانی

مقدار 3 گرم (یک پیمانه) از کود را با یک لیتر آب محلول کنید و به صورت آبیاری به گیاه بدهید. در تمامی مراحل کشت، رشد و میوه دهی قابل استفاده است. قابل استفاده بصورت محلول پاشی برگی. قابل استفاده در تمام مراحل رشد.هر دو هفته یکبار کوددهی تکرار شود. توجه: کوددهی بیش از اندازه موجب آسیب دیدن گیاه میشود.

کود 36-12-12

کود 36-12-12

مقدار 3 گرم (یک پیمانه) از کود را با یک لیتر آب محلول کنید و به صورت آبیاری به گیاه بدهید. در تمامی مراحل کشت، رشد و میوه دهی قابل استفاده است. قابل استفاده بصورت محلول پاشی برگی. قابل استفاده در تمام مراحل رشد.هر دو هفته یکبار کوددهی تکرار شود. توجه: کوددهی بیش از اندازه موجب آسیب دیدن گیاه میشود.

کود آمینو اسید

کود آمینو اسید

مقدار یک گرم (یک پیمانه) از آمینواسید را در یک لیتر آب محلول کنید و به اندازه نیاز آبی گیاه، کوددهی را انجام دهید. اگر به گیاه آسیب یا شوک وارد شده باشد، هر 2 هفته یکبار از این کود استفاده کنید؛ و اگر گیاه سالم باشد، ماهی یکبار می‌توانید از آمینواسید استفاده نمایید.
این محصول قبلیت ترکیب با کود های NPK را دارد ولی پیشنهاد ما این می‌باشد که به صورت تنها از این محصول استفاده نمایید.

کود فیکوس2

کود فیکوس

پیشنهاد می‌شود ابتدا به اندازه درب بطری، کود محرک ریشه را در یک لیتر آب محلول کنید و به اندازه نیاز آبی گیاه، کوددهی را انجام دهید. سپس بعد از یک هفته کود NPK را به مقدار یک پیمانه (3گرم) در یک لیتر آب محلول کنید به اندازه نیاز آبی گیاه کوددهی کنید. یک هفته بعد کود آمینو اسید را به اندازه یک پیمانه (2گرم) در یک لیتر آب محلول کنید به اندازه نیاز آبی گیاه کوددهی کنید. آمینو اسید را برای گیاهان آسیب دیده می‌توان هر 2هفته یکبار تکرار کرد و برای گیاهان سالم ماهی یکبار تکرار کنید. کود NPK را می‌توانید هر 2 هفته یکبار تکرار کنید. کود محرک ریشه را می‌توانید دو هفته یکبار تکرار کنید و در مجموع حد اکثر 4 بار استفاده کنید. نکته: بهتر است کود محرک ریشه را با کود آمینو اسید و NPK ترکیب نکنید. کود NPK و آمینو اسید هر کدام به صورت تنها و هم ترکیب با همدیگر قابل استفاده می‌باشند. کود NPK را می‌توانید به صورت محلول پاشی برگی به صورت اسپری بر روی برگ‌ها استفاده کنید. در بعضی مواقع اثر گذاری محلول پاشی برگی بیشتر می‌باشد. توجه: کوددهی بیش از اندازه موجب آسیب دیدن گیاه میشود.

Scroll to Top